Öğretmen Dünyası Dergisi




Geçen gün internette mesleğimle ilgili yayın araştırması yaparken "Öğretmen Dünyası" isimli bir dergiyle karşılaştım. Okumayı seven, yeniliklere açık bir insan olduğum için derginin son sayısını temin etmek istedim. Dergi abonelik sistemiyle çalışıyor. Abone olmadan dışarıdan da alabilirsiniz fakat satış noktaları fazla değil. Derginin son sayfasında satış yerlerinin listesi var.


öğretmen dünyası dergisi
Yeni bir yayını keşfettiğimde hemen abone olmam. Önce örnek bir sayısını temin eder, inceler ve okunmaya değer bulursam abone olurum. Öğretmen Dünyası dergisini abone olmadan babil.com sitesinden sipariş verdim. Elime biraz geç -2 hafta- ulaştı; fakat beklediğime değdi. Mesleki gelişimime katkı sağlayacak, güncel değişikliklerden beni haberdar edecek, içerisinde kaliteli makalelerin yer aldığı köklü bir dergiyle karşılaştım. Öyle ki  bu yıl derginin 38. yılıymış.

Bunca zamandır bu kadar köklü geçmişi olan bir dergiden haberimin olmamasını biraz da dergi yönetimine bağlıyorum; çünkü reklamının yetersiz yapıldığını düşünüyorum. Neyse bu kısım artık dergi yönetimine ait. Ben de tüm öğretmen arkadaşlarımızın faydalanabileceği bu dergiyi sizlerle de paylaşmak istedim. İyi okumalar dilerim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zıt Anlamlı Kelimeler Sözlüğü

BİR ŞAİR BİR YAZAR PROJESİ

Milli Eğitim Kalite Çerçevesi Modülü Hakkında Görüş ve Öneriler