Kültür Sohbetleri'nin Küçük Hikayesi

Herkese merhabalar. Kültür Sohbetleri blog sayfamın ilk yazısı olacak bu. Bu yazı vesilesiyle hem tanışalım hem de 'Kültür Sohbetleri' blog sayfasının hikayesini anlatayım size. Öncelikle kendimi tanıtayım. Ben bir devlet okulunda Türkçe Öğretmeni olarak görev yapıyorum. Okumayı çok seven bir insanım. Türkçe öğretmeni olmamdan belli zaten bu. Küçük yaşlardan beri okumaya, araştırmaya  hevesim var. Bu okuma hevesini öğrencilerime de aşılamaya çalışıyorum yıllardır. Zaten bizim Türkçe öğretmeni olarak bu en önemli görevlerimizden biri değil mi!

Okumanın insana çok şey kattığı kesin; fakat zaman içerisinde sadece okumanın yeterli olmadığını hissetmeye başladım. Evet, okumaktan, notlar almaktan, kitapların altını çizmekten  büyük zevk alıyorum ama bir şeylerin de eksikliğini hissediyordum. Sadece salt okumak yeterli gelmiyordu. Bu durumun sebebini düşünürken bir an için "neden tecrübe ettiklerimi başkalarıyla paylaşmıyorum" diye düşünmeye başladım. Açıkçası uzun bir yazma serüvenim yok. Fakat denemenin kime zararı olur değil mi? Ben de denemeye karar verdim. Önce ufak deneme türü, sohbet türü yazılar yazmaya başladım. Yazdıkça yazasım geldi ve okumaktan aldığım hazzı okuduklarımı ifade ederken de almaya başladım. Bu yazma işini belirli bir planda ve kalıpta yapmalıydım. Bu iş içinde en uygun sistemin Blogger olduğuna karar verdim. Madem okumakla haşır neşirim, e bari bu kitaplardan edindiğim bilgileri başkalarıyla da paylaşayım, sadece kendime müslüman olmayayım dedim. Sonuç olarak işte aranızdayım. Blog başlığında da kısaca ifade ettim bu blogun amacını. Hem okuduğum kitapları yorumlamak hem de beğendiğim bölümleri sizinle paylaşmak. Böylelikle kültür sohbetleri ile başkalarına da faydalı olabilmek.

Yazma konusunda çok fazla deneyimim yok. Zaman içerisinde kendimi geliştirmeye çalışacağım. O yüzden sürç-i lisan edersem affola...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zıt Anlamlı Kelimeler Sözlüğü

BİR ŞAİR BİR YAZAR PROJESİ

Milli Eğitim Kalite Çerçevesi Modülü Hakkında Görüş ve Öneriler