Dünyayı Yöneten Gizli Örgüt İlluminati

İlluminati sözcüğü Latince kökenli bir sözcük olup 'aydınlanmışlar', 'aydınlananlar' anlamına gelmektedir. İlluminati örgütü de sözde aydınlanmış insanlardan müteşekkil bir yapıdır, örgüttür. Böyle bir oluşumun varlığı hep tartışılagelmiştir çünkü bu oluşum dünyayı yönetecek kadar kudret sahibi olduğu iddia edilmektedir. Yazarımız Aytekin GEZİCİ,  'Dünyayı Yöneten Gizli Örgüt İlluminati' isimli eserinde bu örgütün tarihçesini, oluşumunu, insanları nasıl etkisi altına alıp yönlendirdiklerini fotoğraflarla, örneklerle ayrıntılı bir şekilde ifade etmiş.

Açıkçası benim bu tür gizli konular hep ilgimi çekmiştir. Özellikle Mason Tarikatı, Tapınak Şövalyeleri, Cizvitler, İlluminati vb. gibi oluşumları vakit buldukça araştırıyorum. Büyük bir kitap evinde dolaşırken bu kitaba rastladım ve hiç düşünmeden satın aldım. Bu tür kitapları okumanın insana çok faydası oluyor. En azından uyutulduğumuzu, bu tür yapılanmaların gizli amaçlarına ulaşmaları için nasıl zihin kontrolü(subliminal mesaj) sağladıklarını öğrenmiş oluyorsun.

Kitapta İlluminati yapılanmasının zihin kontrolü yaparak, hükümetleri ve kuruluşları ele geçirerek 'Yeni Dünya Düzeni'ni sağlamak amacıyla hareket ettiğini, dini inanışları yok etmeyi, monarşileri yıkmayı ve vatanseverliği sonlandırarak sosyal düzeni alt üst etmeyi planladığı; fakat şimdiye kadar faaliyetleri ve varlığı kanıtlanamadığından bahsediliyor. Amaçlarının tek din, tek dil ve tek devlet(yönetim) olduğu ifade ediliyor. Merkezi Kudüs olan tek bir dünya devleti kurmak..!


Kitapta 1995 yılında bir oyun şirketi tarafından çıkarılan İlluminati oyun kartlarından da bahsediliyor. Bu kartları özel yapan şey ise oyun kartlarında belirtilen olayların zaman içerisinde bir bir gerçekleşmiş olması. Bu kartlarla ilgili birkaç örneği vermek istiyorum:


























Çekimler pek iyi olmadı farkındayım; ama okunuyor zannedersem. Kitapta bunun gibi daha birçok kartın örnekleri var. Hepsini vermek istemiyorum tabi ki. Hatta henüz gerçekleşmemiş ama kartlarda var olan olaylar da mevcut. Kitap genel anlamda hoşuma gitti ve çok kısa bir sürede okudum. Sizin de sıkılmadan okuyacağınızı düşünüyorum.

Başka bir incelemede buluşmak üzere hoşça kalın...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zıt Anlamlı Kelimeler Sözlüğü

BİR ŞAİR BİR YAZAR PROJESİ

Milli Eğitim Kalite Çerçevesi Modülü Hakkında Görüş ve Öneriler