Hızlı Okuma Eğitim Programı

hızlı okuma




İlkokula yeni başlamış ya da 2. ya da 3. sınıfta olup da okuması yavaş olan çocuklarınız için süper bir programdan bahsetmek istiyorum. Bu program sayesinde hızlı okuma becerisi geliştirilebilecek. Çocuklarınızın ya da öğrencilerinizin heceleyerek, takılarak ya da yavaş okuma sorunlarını farklı etkinlikler yardımıyla çözecek bu program hem hızlı okuma sağlayacak hem de okuduğunu doğru anlama kabiliyetini geliştirecek.

Özellikle bazı çocuklarda harfleri tanımada zorluklar yaşanabiliyor. Harflerin bazılarını bile tanımada zorluk çeken çocukların okuma hızları ciddi derecede düşer. Akranlarına göre hem okumada hem de anlamada zorluk çekerler. Bu açığın kapatılması ve hızlı okumanın sağlanabilmesi ancak bu yönde hazırlanmış etkinliklerin düzenli bir şekilde yapılmasıyla gerçekleşir.

Sizin için temin ettiğimiz bu programı mail adresinize gönderiyoruz. Eğer siz de bu bu hızlı okuma eğitim setini istiyorsanız bu yazının altına kısa bir yorum yazarak mail adresinizi bırakmanız gerekiyor.

Yorumlar

  1. ÖĞRETMENİM VE ÖĞRENCİLERİME FAYDALI OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM.ÜCRETLİ Mİ BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zıt Anlamlı Kelimeler Sözlüğü

BİR ŞAİR BİR YAZAR PROJESİ

Milli Eğitim Kalite Çerçevesi Modülü Hakkında Görüş ve Öneriler